MENU
0
Košík je prázdný

FAQ - otázky a odpovědi

14.01.2022

Na této stránce naleznete dotazy, na které se nás zákazníci nejčastěji ptají a odpovědi na ně. Pokud zde nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte a zeptejte se sami. Váš dotaz zašlete na email obchod@vanco.cz.


Jak zruším zasílání emailového zpravodaje?

Pro zrušení zasílání emailového zpravodaje se přihlašte na Váš účet a v menu Upravit informace / Detail mého kontaktu / Dynamické parametry vymažte položku Informační zpravodaj. Nesnažíme se Vás bombardovat spamy, ale upozorňovat na novinky a zajímavosti z oboru.



Zapoměli jste přihlašovací jméno, nebo heslo?

Nevadí, klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo?. Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste použili při registraci. Po jejím zadání obdržíte obratem emailovou zprávu s uživatelským jménam a nově vygenerovaným heslem. Toto heslo doporučujeme změnit.



Proč se po odkliknutí trasování zásilky zobrazí chybové hlášení, že data nejsou k dispozici?

Tento stav vrací evidenční systémy zásilek jednotlivých přepravců v okamžiku, kdy jsme balík již připravili k expedici, případně předali svozové službě, ale zatím nebyl zaevidován do centrální databáze jednotlivých přepravců.  Většinou je toto hlášení zobrazováno od pozdního večera v den expedice zásilky.

Zásilky je možné trasovat cca 6 měsíců po jejich odeslání.



Proč se faktura tváří jako nezaplacená, když jsem ji platil hned při předání doručovateli?

Stav faktury - uhrazená/neuhrazená se řídí stavem v účetním systému. V tom se faktura stává uhrazenou až po připsání peněz na účet. U plateb dobírkou je běžná doba mezi zaplacením zákazníkem a připsáním na účet 5 až 10 dnů. Prodleva je způsobena převodem peněz z účtu pošty nebo přepravní služby.

 

Naposledy navštívené