Na této stránce naleznete dotazy, na které se nás zákazníci nejčastěji ptají a odpovědi na ně. Pokud zde nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte a zeptejte se sami. Váš dotaz zašlete na email obchod@vanco.cz.
Jak zruším zasílání emailového zpravodaje?
Pro zrušení zasílání emailového zpravodaje se přihlašte na Váš účet a v menu Upravit informace / Detail mého kontaktu / Dynamické parametry vymažte položku Informační zpravodaj. Nesnažíme se Vás bombardovat spamy, ale upozorňovat na novinky a zajímavosti z oboru.
Zapoměli jste přihlašovací jméno, nebo heslo?
Nevadí, klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo?. Budete vyzváni k zadání emailové adresy, kterou jste použili při registraci. Po jejím zadání obdržíte obratem emailovou zprávu s uživatelským jménam a nově vygenerovaným heslem. Toto heslo doporučujeme změnit.
Proč se po odkliknutí trasování zásilky zobrazí chybové hlášení, že data nejsou k dispozici?
Tento stav vrací evidenční systémy zásilek jednotlivých přepravců v okamžiku, kdy jsme balík již připravili k expedici, případně předali svozové službě, ale zatím nebyl zaevidován do centrální databáze jednotlivých přepravců. Většinou je toto hlášení zobrazováno od pozdního večera v den expedice zásilky.
Zásilky je možné trasovat cca 6 měsíců po jejich odeslání.
Proč se faktura tváří jako nezaplacená, když jsem ji platil hned při předání doručovateli?
Stav faktury - uhrazená/neuhrazená se řídí stavem v účetním systému. V tom se faktura stává uhrazenou až po připsání peněz na účet. U plateb dobírkou je běžná doba mezi zaplacením zákazníkem a připsáním na účet 5 až 10 dnů. Prodleva je způsobena převodem peněz z účtu pošty nebo přepravní služby.